Ervaren Adviseur Kwaliteit & Veiligheid (Care)

Ervaren Adviseur Kwaliteit & Veiligheid (Care)

Ben jij op zoek naar een nieuwe stap in jouw carrière? Wil jij actief bijdragen aan kwaliteits- en veiligheidsverbetering in de zorgsector? En vind je het leuk afwisselende projecten binnen de langdurige zorg te doen? Dan ben jij de collega die we zoeken! 

Functieprofiel

Als adviseur begeleid je uitdagende (kwaliteits-)projecten in de langdurige zorg. Je treedt op als projectleider en adviseert zorgorganisaties over verschillende uitdagingen op het gebied van kwaliteit en veiligheid. Je weet hoe projecten aan te vliegen en hier neem je zowel het primaire proces als de overige bedrijfsonderdelen in mee. Voorbeeldprojecten zijn o.a. het uitvoeren van calamiteitenonderzoeken, het opzetten van een (eigentijds) kwaliteitssysteem, het verbeteren van kwaliteit via dashboardinformatie en het optimaliseren intern auditsysteem. 

Je bent nauw betrokken bij de implementatie van verbeteringen en bewaakt hierin het proces, de samenwerking binnen het team en signaleert afwijkingen. In je rol van projectleider of adviseur ben je in staat om met de verschillende disciplines bij de klant samen te werken en samen het beoogde eindresultaat te behalen. 

Functie-eisen

Voor deze uitdagende functie dien je te beschikken over:

  • een afgeronde opleiding op academisch niveau zoals gezondheidswetenschappen of bedrijfskunde;
  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring in de zorg;
  • kennis van kwaliteits- en veiligheidsmanagement in de zorg;
  • kennis van kwaliteitsinstrumenten in de zorg (o.a. SIRE, PRISMA, PRI/HFMEA);
  • een netwerk in de zorg is een pré;
  • een resultaatgerichte en klantgerichte instelling;
  • uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden.

Wat bieden wij jou?

Wij bieden jou een uitdagende baan voor 32-40 uren per week. Je wordt onderdeel van een enthousiast en leergierig expertiseteam. Daarnaast kun jij jouw eigen groeipad uitstippelen en deelnemen aan diverse trainingen. Wij bieden een goede werksfeer met maandelijkse borrels en leuke bedrijfsuitjes. Verder bieden we een zorgvuldig gekozen pakket van primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een leaseauto en individueel opleidingsbudget. We garanderen je, ondanks het vele thuiswerken op het moment, een warme, fijne en persoonlijke landing en start bij onze organisatie en klanten. 

Bedrijfsomschrijving

Met het organisatieadvies van Q-Consult, de mensen via Q-Talent en de opleidingen en coaching van Q-Academie ondersteunen we zorgorganisaties bij alle kansen en veranderingen die zich aandienen. Niet vanaf de zijlijn, maar samen in het veld. De handen uit de mouwen en de geest op scherp. We kennen de zorg door en door en in alle opzichten: beleidsmatig en op de werkvloer, cure, care en integrated care, in organisaties en netwerken en op het gebied van bedrijfsvoering, kwaliteit en data. En vanuit die grote betrokkenheid weten we processen in de zorg daadwerkelijk te versoepelen. Zodat professionals er nog meer kunnen zijn voor patiënten en cliënten. 

We investeren continu in de persoonlijke ontwikkeling en het werkplezier van onze medewerkers. Wij geloven dat betrokken, gelukkige, gemotiveerde mensen met de juiste kennis en vaardigheden de beste prestaties leveren voor onze klanten. En hierin denken we met jou mee! Of je nu net bent afgestudeerd of een gezin bent gestart: wij hebben aandacht voor alle levensfasen waarin onze medewerkers zich bevinden. Ook zijn we flexibel met werktijden.

Solliciteren?

Lijkt het jou leuk om bij ons aan de slag te gaan? Stuur dan jouw sollicitatie met kort motivatie en CV naar onze HR-advsieur Alice van der Linden. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marjolein Schimmel, manager van de Business Unit Care.